Bordergirls op maandagavond 22 juni
Tijdens de bordergirl-avonden kunnen vrouwelijke tuinders zich helemaal uitleven op de borders rondom ons verenigingsgebouw. De start is om 19.00 uur en om 21.00 wordt afgesloten met een hapje en een drankje. Meedoen geldt als een halve tuinbeurt!!! Zelf gereedschap meenemen.

Bekijk alle foto's >

Betonstorten verenigingsgebouw 2012

Betonstorten verenigingsgebouw 2012

19-10-2012

Woensdag 10 oktober jl. werd  's ochtends om een uur of elf het beton gestort voor ons nieuwe verenigingsgebouw. Van het bestuur waren Piet Hadders en Marten Boonstra daar bij aanwezig. Met twee grote auto's werd het cement aangevoerd om daarna vakkundig gestort te kunnen worden. Maar liefst vijf werknemers van Empatech waren druk in de weer om dat onder leiding van projectleider F. Weber te stroomlijnen. Na het storten werd het geheel met een grote rijlat met daarop een trilmotor nagetrild. Het beton is momenteel aan het uitharden en als dat klaar is worden de wanden opgetrokken. Die worden uitgevoerd in rode baksteen en worden ca. 40 cm hog. De rest wordt van hout.